1971 - 2021

AANMELDINGSFORMULIER VOOR WVA LUSTRUM:

"Feestavond in de Mielandhof"

Het volledige programma van dit Lustrum evenement op 20 november 2021 vindt u in Toplicht Digitaal via de link in het nieuwsbericht.

Op deze activiteit kunnen alleen WVA leden met of zonder partner inschrijven. U kunt zich tot en met 6 november 2021 aanmelden via dit formulier. Echter het maximum aantal deelnemers is 130 personen. Dus VOL = VOL.
De kosten voor dit lustrum evenement komen voor rekening van de vereniging.

De globale planning is:

16.30 uur: Verzamelen op het parkeerterrein bij de WVA haven.
16.45 uur: Vertrek per tourincar naar de Mielandhof.
17.30 uur: Ontvangst bij de Mielandhof.
22.30 uur: Afsluiting.
22.30 uur: Vertrek naar de WVA Haven.
± 23.00 uur aankomst bij de WVA-haven

Lees in onderstaand formulier voor "Ik", ikzelf en/of wij beiden. U kunt uw antwoord op onderstaande keuze vragen selecteren.

Er zijn vegetarische-, vlees- en vis- gerechten. Als u specifieke dieetwensen heeft, dan kunt u dit in onderstaand formulier aangeven.

Heeft u praktische vragen omtrent de organisatie dan kunt u contact opnemen met Henny van Harmelen 06-21158702. En met Anneke de Heij 06-81704662 voor wat betreft eventuele dieetwensen.

Een ieder van de deelnemers dient een vaccinatiebewijs te kunnen overleggen. Ofwel via een QR code op de telefoon of via een QR code op papier. Als u dit niet heeft dan moet u een bewijs van een negatieve Corana test, die maximaal 24 uur voor aanvang van dit evenment oud is, overleggen. Neem s.v.p. mondkapjes mee voor in de bus.

Tijdens het organiseren van dit evenement zijn de vooruitzichten dusdanig dat er geen verdere belemmeringen vanwege Corona meer zullen zijn. Wij houden ons als WVA echter aan de maatregelen van de overheid, indien de vooruitzichten onverhoopt anders uitpakken.

Heeft u hieronder alles ingevuld? Klik daarna op Verzenden. Vervolgens ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging op het door u ingevoerde e-mail adres.