Wij staan als vereniging open voor input van buiten en horen graag uw mening over ervaringen m.b.t. uw bezoek aan onze jachthaven en/of onze website. Heeft u opmerkingen c.q suggesties over de haven en/of de website laat het ons s.v.p. weten via het gastenboek.

Gastenboek





  Geplaatst door:  Ron Tros 
  Datum:  22 jun 2026 11:37 

Afgelopen weekend met 5 boten van de WV Aalsmeer overnacht bij de WS Alphen. Geweldige gastvrije ontvangst door de vrijwillige havenmeester en behulpzame leden bij het afmeren. Mooie locatie met nieuwe sanitaire voorzieningen en clubhuis. We mochten ook de binnenruimte gebruiken maar vanwege het geweldige weer was het nieuwe terras voldoende. De gastvrijheid kan een voorbeeld zijn voor sommige andere jachthavens. Zeker een locatie om terug te komen!

Beheerder:

Hoi Ron, leuk dat jullie onze haven met jullie tocht hebben aangedaan en dat het zo goed is bevallen. Ook aan jullie de complimenten voor de zorgzame wijze waarop jullie gebruik hebben gemaakt van onze faciliteiten. Alles was keurig schoongemaakt en opgeruimd. Bij een volgende tocht zijn jullie uiteraard weer van harte welkom!

  Geplaatst door:  Han en Wilma 
  Datum:  18 jun 2026 22:11 

Wij kwamen hier voor de eerste keer met onze sloep, en wat een vriendelijke ontvangst door Albert de havenmeester! Heel behulpzaam en goede informatie en een gezellig praatje! De voorzieningen zijn gloednieuw en brandschoon! Compliment aan alle vrijwilligers! We komen zeker nog eens terug!

Beheerder:

Beste Hans en Wilma, wat goed om te horen dat jullie eerste bezoek aan onze haven zo goed is bevallen. Bedankt voor de complimenten. Bedankt ook namens Albert en we zien jullie graag nog een terugkomen.

  Geplaatst door:  Van de Voorde 
  Datum:  18 jun 2026 10:18 

War een fijne haven is dit. Je wordt er gastvrij ontvangen door de havenmeester, goed geholpen bij het aanmeren. Er is een heel schoon en nieuw sanitair. Kortom, we gaan hier vaker overnachten.

Beheerder:

Beste heer/mervrou Van de Voorde, bedankt de fijne review en dat jullie een plezierig verblijf hebben gehad. We zien jullie graag weer eens terug.

  Geplaatst door:  James and Ruth Hardie 
  Datum:  17 jun 2026 14:18 

Thanks so much for your assistance. We were there mid June 26 and were very impressed with the friendliness and assistance of the harbour master, the beautifully clean facilities and the excellent park surroundings. We thought it was great to have access to a bicycle if needed. Bridge access was easy into Marina.

Beheerder:

Dear James and Ruth, thank you for your kind feedback! Lovely to hear that you had such a positive experience with our friendly harbour master, the clean facilities, the beautiful surroundings, and the option to use our bicycle. This is exactly the experiance we want to offer. Also good to hear that bridge access went smoothly. Appreciation like this means a lot to us and shows that the hard work is genuinely noticed.

  Geplaatst door:  Rob van bree 
  Datum:  06 apr 2026 14:41 

Hele fijne haven, komen elk jaar paar keer. Mooi sanitair. Altijd behulpzame en vriendelijke havenmeesters. Mooie uitlaat plek voor de honden vlakbij.

Beheerder:

Bedankt Rob en fijn dat we jullie weer hebben mogen verwelkomen. En ja, we zijn trots op onze mooie (nieuwe) voorzieningen en de fijne ligging van onze haven. Heel graag weer tot de volgende keer!

  Geplaatst door:  Groenendaal  
  Datum:  08 sep 2025 09:33 

Zoals vorig jaar zijn we weer gastvrij ontvangen . Wat een heerlijke haven om te vertoeven. Het is er netjes en zeer schoon . En een duimpje voor jullie nieuwe accomodatie top hoor mogen jullie trots op zijn . We hopen ook volgend jaar hier weer te mogen overnachten. Bedankt voor het verblijf nu zijn we ook nog naar avifauna geweest en de winkels ook goed in de buurt met gebruik van jullie leenfiets.

Beheerder:

Bedankt weer voor deze mooie review. En heel fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van onze nieuwe accommodatie. De haven en de omgeving waren al bekend. Graag tot volgend jaar. Dan zal ook niet nieuwe terras gereed zijn en kunnen we ook weer lekker buiten zitten in het zonnetje!

  Geplaatst door:  Rinus en Coby Krijger 
  Datum:  31 aug 2025 13:18 

Voor de 2e maal in de haven. Beide keren zeer vriendelijk ontvangen en tevreden over de uitstekende faciliteiten.Alles aanwezig. Voor een fijn verblijf.

Beheerder:

Hoi Rinus en Coby, fijn dat jullie opnieuw hebben genoten van een verblijf in onze haven en graag tot de volgende keer!

  Geplaatst door:  Marian Bridges 
  Datum:  31 aug 2025 09:54 

Fantastic stop for three nights - service with smiles, kindness, and generosity. We’ll be back. Dank U!

Beheerder:

Hi Marian, thank you for this review. You are always welcome back!

  Geplaatst door:  Martijn 
  Datum:  26 aug 2025 16:38 

Geweldige jachthaven. Modern, zeer schoon sanitair, alle voorzieningen aanwezig en heel vriendelijke staf. Ik heb een elektrisch sloepje en de haspel met aansluiting lag al netjes voor ons klaar. Dikke aanrader

Beheerder:

Hoi Martijn, goed om te horen en we gaan met onze tijd mee. Zowel met de voorzieningen in ons nieuwe clubschip als ook als het om ondersteuning van innovatieve watersport gaat. We hebben geen snellader maar op deze manier werkte het ook. Graag nog eens tot ziens.

  Geplaatst door:  Marijn 
  Datum:  23 aug 2025 23:48 

Hier voel je je al snel thuis! Wat een leuke mensen die altijd een praatje met je willen maken. Schoon sanitair en leuk en rustig gelegen. Dikke aanrader. Bedankt Jongens!

Beheerder:

Hoi Marijn, fijn te horen dat je je welkom hebt gevoeld. Daar staan onze havenmeesters inmiddels ook wel om bekend. We zien je graag nog eens terug.

Bericht toevoegen
(dit veld is alleen zichtbaar voor beheerders)

Beveiligingscode Beveiligingscode